איך לבנות מערכת יחסים מתמשכת עם התומכים שלכם? (פודקאסט)

איך לבנות מערכת יחסים מתמשכת עם התומכים שלכם? (פודקאסט)

קטגוריות:

בתכנית מס' 2, של הפודקאסט SHIFT באוויר, זכריה לנדאו מגלה למירנה וגלי את כל הסודות (כמעט) על הדרך בה הוא בונה מערכת יחסים ארוכת טווח עם התומכים של הארגון, ואיך הוא מתרגם את זה לכסף.

דיברנו על ניזולטרים, רשימות תפוצה, פנייה אישית לאנשים ועל עוד הרבה מאוד נושאים.
לאתר של זכריה

2 תגובות בנושא “איך לבנות מערכת יחסים מתמשכת עם התומכים שלכם? (פודקאסט)”

  1. שירה איתן

    למדתי הרבה על הפורמט של הניוזלטר. בעיקר שאלות שצריך לשאול בדרך:
    מה מדוורים? האם לקבוע סט של קריטריונים שיקלו על הבחירה? האם העורכת היא היחידה שמחליטה על התכנים? מה המנגנון של הסינון שאנחנו רוצות להפעיל?
    מה התדירות שאנחנו רוצים כדי שזה יהיה רלוונטי? האם לקבוע תאריכים מראש?
    עד כמה לתת מקום אישי? באיזה אופן ניתן לתת מקום משמעותי לכל השותפים?
    מיפוי המעגלים שלי והזמנה למתן משוב והאם אנחנו רוצים להרחיב למתעניינים נוספים? אם כן, מה זה דורש מאיתנו?
    האם אנחנו רוצים לפתח פלטפורמה לגיוס כספים לעשייה של הארגונים? אם כן, אז איך?
    מה לכתוב בשורה הראשונה? מי יכול לעזור לכתוב כותרת מסקרנת? שאולי שואלת שאלה או מדווחת על משהו גדול?
    עד כמה אנחנו רוצים לייצר דו כיווניות בקשר? האם אנחנו רוצות להזמין לדיאלוג? אם כן, אז טכנית, איך יוצרים אפשרות לשורת תגובה?

    1. גלי בסודו

      שירה אחלה שאלות:) בפודקאסט הזה: איך לבנות מערכת יחסים מתמשכת עם התורמים שלכם, יש תשובות לחלק מהשאלות. מוזמנת להאזין.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

22 − 21 =

כ