שולחן המערכת |

הפוסטים הנקראים ביותר לשנת 2018

90852058_s

אם פיספתם איזה פוסט או פודקאסט, או שהייתם עסוקים בדברים אחרים, עושות לכם קצת סדר לתחילת השנה האזרחית, והנה שמונת הפוסטים האהובים והנקראים (והנשמעים) בשנת 2018 ב-SHIFT.

איך לנהל קהילה בווטסאפ?

מנהלי קהילות מתמודדים בשנים האחרונות עם האתגר של ניהול קהילה וירטואלית, ברירת המחדל היא קבוצת וואטסאפ. נכון, זה הכי פשוט, אבל גם את זה צריך ללמוד לעשות.

איך אומרים פוסט בעברית?

כשנתקלתי אחרי חופשת הפסח בשאלה המשעשעת, שלא לומר המעליבה, "איך אומרים: שמנתי או השמנתי?" החלטתי שאני חייבת לדבר מנהל עמוד הפייסבוק המופלא ומעורר האינגייג'מנט של האקדמיה ללשון עברית, לטובת קוראי SHIFT, וככה הגעתי לתליק כרמון.

לא זונה, שורדת

איך קבוצת פייסבוק שקמה כדי לסייע לנשים באופן נקודתי, צמחה תוך פחות משנה למערכת מתוקתקת ומאורגנת שחברים בה למעלה מ-10,000 חברות וחברים, המשקיעים אלפי שעות כדי לסייע לנשים לצאת ממעגל הזנות. הכל בהתנדבות, אגב.

איך לקבל את המענק של גוגל לעמותות, ומוצרים נוספים?

אתם בטח מקבלים כל מיני מיילים על מענק של גוגל לעמותות, מתים לקבל גם ולא יודעים איפה להתחיל. אז הנה כמה דברים שכדאי לדעת על המוצרים של גוגל לעמותות בישראל, מה היתרונות שלהם והכי חשוב, איך תוכלו לקבל גם.

איך נוצרה כאן קהילה דתית גאה ובועטת?

אחד השינויים החברתיים המרשימים שקרו בישראל בשנים האחרונות זה השינוי שחל ביחס של החברה הדתית-הלאומית (בחלקה הליברלי, אבל גם במיינסטרים שלה) ללהט"ב. איך זה קרה?

רוצים לקלוט מתמחה? הפוסט הזה הוא בשבילכם

לפני כשבע שנים הצטרפתי לתכנית "עמיתי אברט לצדק חברתי" של שתיל. הייתי סטודנטית (שנה ב') לתואר ראשון בספרות עברית וחינוך באוניברסיטת בן גוריון, וחיפשתי מקור הכנסה שיהיה גם משמעותי. הייתי בקשר בחופשת הסמסטר עם ארגון "קולך" והן סיפרו לי על האופציה להתמחות בארגון. תקראו איך גם הארגון שלכם יכול לקלוט מתמחים.

איך לדבר לקהלים חדשים?

יש חוויה אחת שמשותפת כמעט לכל מי שעובד או פועל בזירה החברתית: הרגע הזה שאנחנו מנסים להסביר לאנשים אחרים – משפחה, חברים, סתם אנשים שפגשנו מחוץ לסביבת הפעילות שלנו – מה בעצם אנחנו עושים, ואנחנו מופתעים לגמרי שאין להם מושג על מה אנחנו מדברים, או למה מה שאנחנו עושים.

איך בכל זאת להוציא אנשים להצביע?

מה השיטות שהוכיחו את עצמן בעבר ברחבי העולם: נכון, גם הן לא יעבדו על כל האנשים בכל מקום, אבל בתקווה תקבלו מהן כמה רעיונות שיעזרו לכם למצוא את התכנית המתאימה.

משפיעות על העולם? מקדמים שינוי חברתי?

פנו אלינו ליעוץ

הצטרפו לרשימת המנויים שלנו

וקבלו מייל עם תכנים חדשים שעולים לבלוג

    תגובות

    כתבו תגובה