רוצה לקבל עדכונים מבלוג שיפט?
הצטרפ.י לניוזלטר שלנו
רוצה לקבל עדכונים מבלוג שיפט?
הצטרפ.י לניוזלטר שלנו
מתברר שככל שאנשים מתנדבים ותורמים יותר, כך הם מאושרים יותר. העזרה לאחר והעשייה שמפיצה טוב גורמת לאנשים להרגיש שהם עושים משהו חיובי שמשפיע לטובה על תחושת הערך העצמי.
כדאי לברר למה התורם או התורמת תרמו דווקא לארגון שלכם! בדרך כלל התורם מרגיש תסכול לגבי נושא מסיום: גזענות, זכויות נשים, רעב ועוני, היעדר פלורליזים וכו'… ויש דברים הוא היה רוצה לעשות כדי לשנות את המצב, והכי חשוב – יש לו אמון בכם ותחושה שהפעילות שלכם יכולה לספק פתרונות.
אחת הדרכים לשמור על קשר טוב עם התורם היא קודם כל לברר מה גרם לו להתחבר דווקא אליכם, ממה התסכול שלו נובע ומה הוא מאמין שאתם יכולים לעשות כדי לפתור את המצב.
בדיוק כפי שיש לבצע שימור לקוחות בחברות וארגונים, כך יש לשמר את הקשר בין התורם לעמותה.
אל תחשבו על מה אתם יכולים לקבל מהמתנדב, אלא מה המתנדב יכול לקבל מכם!
אז מה אתם יכולים להציע?
תורמים הם הרבה מעבר לנותני תמיכה כלכלית; הם תומכים במטרה משותפת, בחלום משותף. הם בעלי השפעה חיובית על העולם והסביבה.
כהתחלה מומלץ לברר מהי רמת המעורבות בה התורם מעוניין, למשל – מעוניין להיות חלק ממערך קבלת ההחלטות, להתנדב, להגיע לאירועים, להפיץ מידע במדיה החברתית וכו'. ולפנות אליו בהתאם התחומים בהם הוא רוצה לקחת חלק.
איך ניתן לבנות קשר תמיכה לטווח ארוך עם התורם?
התורמים והתורמות שלכם מסייעים לכם כי הם מאמינים בכם ורוצים לעזור לכם להצליח. אם תשמרו איתם על יחסים טובים, יש סיכוי גדול שהם יהפכו להיות תורמים קבועים שלכם – ואף אוהדים ונציגי המכירות של הארגון, ומעבר לכך, התורמים יביא את החברים שלהם ובני המשפחה, ויהפכו לחלק מהקהילה של העמותה.
וקבלו מייל עם תכנים חדשים שעולים לבלוג
תגובות
כתבו תגובה