כתיבה לפיתוח משאבים

כתיבה היא הכלי הכי משמעותי בארגז הכלים של מפתחת המשאבים. את תדרשי לכתוב הרבה: בקשות למענק, דיווחים לתורמים, סיכומי שנה, פניות ראשוניות ולפעמים גם חומרים שיווקיים כמו ברושור, ניוזלטר ותוכן לעמודים הדיגיטליים של הארגון.
כשאת כותבת את מנסה לשכנע את מי שקוראים בצד השני שהטיעון שלך מוצק ואי אפשר להתעלם ממנו, ולכן כדאי וצריך לקחת חלק במימון התוכנית או הפרויקט.

זכרי שכתיבה טובה היא כתיבה שיווקית, והיא חייבת לקחת בחשבון תמיד את מי שנמצאת מהעבר השני: האם היא מכירה את מה שהארגון עושה או שאולי הנושא חדש ולא מוכר לה? האם היא מקבלת הרבה בקשות כמו שלך, ואם כן – מה יעזור לך לבלוט?