סמר ג'אבר-מסארווה |

ניהול פיננסי? הגעתם למקום הנכון

Designed by Jannoon028 - Freepik.com

מהי עלות מעסיק? איך בוחרים את הבנק שבו ינוהל החשבון של הארגון? איך אפשר לתרום לארגון שלנו ולקבלו החזר מס על התרומה? מה בודקים בביקורת רשות המיסים? ומה בודקים בביקורת רשם העמותות? מהם הכללים לניהול קופה קטנה? אם שאלות אלו ודומות להן מעסיקות אתכם, הגעתם למקום הנכון.

לאורך השנים התקבלו בשתיל פניות רבות בתחום הניהול הפיננסי. בעקבות עבודה עם מגוון רחב של ארגונים למדנו שיש סוגיות בתחום הניהול הפיננסי שאופייניות לארגונים חברתיים בגלל מבנה ההכנסות וצורת המימון המיוחדים שלהם, התרבות הארגונית ותחומי התוכן הייחודיים להם והערכים הארגוניים שמאפיינים אותם.

על כן החלטנו לאסוף ולהנגיש עבורכם מידע מקצועי וממוקד במגוון נושאים בתחום הניהול הפיננסי, תוך התייחסות לשיקולים ארגוניים וערכיים שמלווים ארגונים ללא מטרות רווח בכלל וארגונים לשינוי חברתי בפרט.

אנחנו רוצים להודות לכל הארגונים שפנו אלינו בשאלות ושיתפו אותנו בדילמות ובאתגרים. ללא השיתוף שלהם לא היינו מגיעים לתוצר המובא בפניכם.

חשוב לנו להדגיש שהחומר המובא בפניכם הוא בשבילכם ועבורכם, ואתם מוזמנים לעשות בו שימוש, להפיץ, לשאול ולהגיב.

נשמח לשמוע את דעתכם!

הכותבים:

  • איסוף ותחקיר: ולריה פוליאקוב, בעלת תואר שני בניהול מלכ"רים ורכזת מטה של תכנית סח"י ? סיירת חסד ייחודית ? בעמותת נכח.
  • עריכה לשונית: חמוטל לרנר

חשוב!

אנחנו משתפים בידע שיש ברשותנו, ובידע שגיבשנו יחד עם אנשי מקצוע, ועושים כל מאמץ כדי להביא מידע מדויק ומהימן, נכון למועד פרסום הפוסט. עם זאת מה שמופיע כאן לא בא להחליף יעוץ מקצועי של רו"ח או יועץ משפטי, אנא קחו זאת לתשומת לבכם.

משפיעות על העולם? מקדמים שינוי חברתי?

פנו אלינו ליעוץ

הצטרפו לרשימת המנויים שלנו

וקבלו מייל עם תכנים חדשים שעולים לבלוג

    תגובות

    כתבו תגובה