רוצה לקבל עדכונים מבלוג שיפט?
הצטרפ.י לניוזלטר שלנו
רוצה לקבל עדכונים מבלוג שיפט?
הצטרפ.י לניוזלטר שלנו
דיברנו עם שירלי קנטור, מומחית לאחריות תאגידית ושיווק חברתי, על הדרכים בהן אפשר 'לחדור' לתאגידים, להשפיע עליהם מבפנים ולדחוף דרכם אג'נדה. וגם איך אפשר לפנות לציבור של מאות ואלפי אנשים דרך מקומות העבודה שלהם.
שמענו דוגמאות על ארגונים קטנטנים שהצליחו להשפיע על גופים עסקיים גדולים, וגם על תקלות בדרך ואיפה זה פחות הצליח.
בדקנו מתי עסקים יסתכנו ויביעו עמדה שנויה במחלוקת, וגילינו שגם בארץ שלנו זה קורה. היה מעניין.
מאמרים ששירלי הזכירה:
דור חדש של שיתופי פעולה בין עסקים וארגונים חברתיים
מותגים עושים שלום
האסטרטגיות של גרינפיס נגד מותגים
איך להעמיק את היחסים בין מותג לצרכן בעידן של חוסר אמון וחוסר נאמנות – ע"פ מחקר של אדלמן
SHIFT באוויר – הפודקאסט של שתיל על שינוי חברתי
וקבלו מייל עם תכנים חדשים שעולים לבלוג
תגובות
כתבו תגובה