נועה זילברשטיין |

בחנו את עצמכם – האם אתם בעונת המלפפונים?

25456685_ss

עונת המלפפונים היא אחלה עונה לייצר שאלון פלייבאז ולעורר את הקהלים שלכם. להזכיר להם שאתם פה ולהעביר להם בקלילות המתאימה לעונה את המסרים שלכם.

 קצת על פלייבאז
פלייבאז היא פלטפורמה שפיתחה חברה ישראלית ליצירת תוכן חוויתי דיגיטלי והפצה חברתית.

 קצת על פלייבאז
פלייבאז היא פלטפורמה שפיתחה חברה ישראלית ליצירת תוכן חוויתי דיגיטלי והפצה חברתית.

למה ולמי זה טוב?
זוהי פלטפורמה מעולה להעברת מסרים מורכבים, ומכיוון שהיא מציעה פורמט של קשר ארוך ואינטראקטיבי אפשר לרדת בה לרזולוציה מעמיקה, ולהתמודד טוב יותר בחסמים. המאפיינים הללו הופכים אותה מתאימה במיוחד לארגונים שרוצים להעביר מסר מורכב, כשהשעשוע מחבר את התוכן עם משחק נחמד.

בטח ראיתם את השאלון על מאיפה הציטוט: יאיר לפיד או קטלוג איקאה? או נגיד השאלון הזה על האם אתם יכולים לזהות Fake News?.

איך משתמשים בה?
הפלייבאז מוצע חינם ברשת לארגונים חברתיים, אבל… השימוש האופטימלי הוא בשיתוף עם מדיות תקשורתיות כמו מאקו, וואלה, ynet וכו'.

לדוגמה מאקו עשו שאלון האם אנחנו יכולים לנחש איפה בישראל אתם גרים לפי השפה שלכם?, כשהמסר שלהם בין השורות המצחיקות הוא שהם מכירים אתכם ויודעים בדיוק מאיפה אתם, הם הערוץ בשבילכם.

מה עוד חשוב לדעת?
הפלייבאז מאפשר לפרוץ לקהלים חדשים, כאלה שפחות מכירים, מעורבים, בעלי עמדה בנושא, ושהוא כלי שיכול להניע לפעולה, וטוב לעשות בו שימוש כחלק מקמפיין ארגוני.

הנה עוד אחד שאהבנו שהתאחדות הסטודנטים והסטודנטיות בישראל עשתה לקידום התכנית מדברים ערבית בשיתוף פר"ח.

נסו. זאת העונה לנסות דברים חדשים 😉

משפיעות על העולם? מקדמים שינוי חברתי?

פנו אלינו ליעוץ

עוד פוסטים בנושא ניהול קהילה

מירנה קציר | 29 בנובמבר 2023

איך לנהל שיחה עם מי שחושב אחרת

הצטרפו לרשימת המנויים שלנו

וקבלו מייל עם תכנים חדשים שעולים לבלוג

    תגובות

    כתבו תגובה