שולחן המערכת |

עשרת הפוסטים הנקראים ואהובים ב-SHIFT ♥♥♥

aseret

ברוח הסיכומים של 2017, ולרגל העובדה ש-SHIFT חוגג שנה, חשבנו שזה זמן טוב לשתף אתכם בעשרת הפוסטים הנקראים.

אז הנה, מתחילים.

מקום עשירי

למקום העשירי הגיע הפוסט: איך נשים לגופן מינפו את הירידה בתרומות מקרנות כדי להגיע לקהלים חדשים? מנהלת הארגון משתפת איך השינוי באסטרטגיית הפעולה, פתח בפניהן אפשרויות חדשות למימון, וערוצים חדשים להפצת המסר.

מקום תשיעי

אז מה המסר שלכם? הפוסט נותן מענה לסוגיה החמקמקה, איך באמת מנסחים דף מסרים וסלוגן קצר וקליט? יש בו כמה דוגמאות מעניינות, וסרטון קצר שמדייק את המסר.

מקום שמיני

האם משחקים יכולים ליצור שינוי חברתי? היה אחד הפוסטים שפרסמנו לקראת האקתון ליצירת משחקים לקידום חברה משותפת. יש בו מלא דוגמאות למשחקים מגניבים, שנגעו בפרות קדושות, ונשארו בחיים.

מקום שביעי

שובו של הניוזלטר. מדבר על העולם המשתנה, והנסיבות שהביאו לעלייתו מחדש של הניוזלטר, ולמה חשוב לשים לב כששולחים אותו להמונים?

מקום שישי

עמותה חדשה? הנה 3 טעויות שאסור לכם לעשות. פוסט שמסמן הנחות מוצא שכיחות, ואז טורף את הקלפים ומציע הסתכלות אחרת.

מקום חמישי

מקרה בוחן: כיצד הפכו "לילה טוב" את ההתנגדות להטרדות מיניות בחיי הלילה מטאבו למיינסטרים? משתף בתהליך שהובילו בליינות במועדונים בתל אביב נגד הטרדות מיניות, ובדרך בה גייסו שותפים טבעיים לכאורה, למאבק שלהן. ויש גם פודקאסט, ששווה להאזין לו.

מקום רביעי

איך להרים מיזם עסקי שיגדיל את הכנסות הארגון? מדבר על הקשר בין מטרות הארגון למטרות המיזם, השינוי הארגוני הנדרש, אפשרויות המימון שיש למיזמים חברתיים, וגם מה חושבים על זה ברשות המיסים.

מקום שלישי

10 שלבים בתכנון קמפיין מימון המונים מוצלח. גם כאן מצורף לפוסט סרטון הסבר קצר, שמסביר עם איורים חביבים מה אתם צריכים לקחת בחשבון כשאתם ניגשים להרים קמפיין מימון המונים.

מקום שני

השינויים בפייסבוק ולמה זה חשוב לארגונים חברתיים? פוסט שהעלינו ממש לאחרונה, ועורר הרבה סקרנות. על השינויים שפייסבוק עושה באלוגריתם ועל הצורך להיות ברורים יותר לעצמנו ולקהלים שלנו, מה בדיוק אנחנו רוצים שיעשו.

מקום ראשון

ובמקום הראשון, סטגדיש!!! בדרך לתואר עוצרים בארגון חברתי, שסוקר את המסלולים המוצעים לסטודנטים להתמחות בעשייה חברתית, למה זה שווה להם, למה זה כדאי לכם, ומהם התנאים שיהפכו את עבודת המתמחה למשמעותית עבורו ועבור הארגון.

אהבתם גם ♥

מה קורה כשמעצבים חזותיים ומאבקים חברתיים נפגשים?

שנת בחירות ברשויות המוניציפליות, יצאנו לדרך

איך תנועת נשים עושות שלום הוציאה לרחובות שלושים אלף איש ואישה?

איך להפוך את הארגון שלכם ללהט"ב פרנדלי בשבעה צעדים פשוטים?

קהיליזציה: ארוחת טעימות

מישהו הזיז את הגבינה שלי (בפייסבוק) והעביר אותה מדפים לקבוצות

איך לבנות מערכת יחסים מתמשכת עם התומכים שלכם? (פודקאסט)

משפיעות על העולם? מקדמים שינוי חברתי?

פנו אלינו ליעוץ

הצטרפו לרשימת המנויים שלנו

וקבלו מייל עם תכנים חדשים שעולים לבלוג

    תגובות

    כתבו תגובה