רוצה לקבל עדכונים מבלוג שיפט?
הצטרפ.י לניוזלטר שלנו
רוצה לקבל עדכונים מבלוג שיפט?
הצטרפ.י לניוזלטר שלנו
מצבי משבר דורשים מאיתנו להתאים במהירות את הפעילות הארגונית למציאות המשתנה, לייצר וודאות ולדאוג לצרכים העולים מהשטח והצוותים. ריכזנו מספר צעדים שיעזרו לכם ולכן למקד את העשייה הארגונית תוך חיזוק התקשורת עם הצוות והקהילה הארגונית.
בדקו מה שלום הצוות ומה הוא צריך ברמה האישית והארגונית, אפשרו מרחב לשיתוף וחיבור בין אישי, שתפו במדיניות ובפעולות ארגוניות לתקופה הקרובה, והתעקשו לקיים ישיבות צוות.
הזכירו לצוות את הכוחות שלו, ואת היכולת שלו להתמודד עם משברי העבר.
החליטו ביצוע של אילו משימות נעצר, אילו משימות ממשיכות להתקיים ומה המשימות החדשות. הגדירו את תהליך העבודה והתוצאה הרצויה מי יבצעו את המשימות בהתאם לזמינות הצוות.
הציגו לקהילה את הפעילות הארגונית הקיימת (כולל זו שניתן להצטרף עליה), הנגישו מידע על מקורות הסיוע השונים והזמינו את הקהילה למפגש שיתוף.
בשיתוף פעולה עם ארגונים אחרים תוכלו להקים יוזמות ולתמוך ביוזמות קיימות, לפעול בצורה מתואמת ואסטרטגית וגם ללמוד מההתמודדות והכלים של מנכליות ומנכ”לים אחרים.
אנו מציעות להשתמש במבנה הבא של שיחת שיתוף עם הצוות שיעזור לייצר מרחב בטוח, לחלוק, לזהות את הצרכים והכוחות.
מנהיגות בזמן משבר – שיחת צוות בונה חוסן
קישורים נוספים:
להרחבה על שיחות עיבוד: איך לעשות שיחת עיבוד עם הצוות?
לקבלת ייעוץ ארגוני ממוקד וקצר מועד
וקבלו מייל עם תכנים חדשים שעולים לבלוג
תגובות
כתבו תגובה